Friday 5 September 2008

Restart...

Hari ni member aku yg bernama Zarihan Ridzuan telah mengingatkan aku untuk mengemaskinikan (update) blog aku ni....thanks to him.

Kalau nak bagi alasan sbb apa lama tak update, mmg banyak...tapi semua alasan itu berpunca dari satu ibu kepada segala alasan...MALAS...bila malas datanglah 'bertangguh'...lama kelamaan 'bertangguh' bertukar jadik 'biarlah'...dan akhirnya biarlah menjadi kebiasaan dan tabiat yg akan mematikan sesuatu usaha.......satu semangat yg perlu....LAWAN TETAP LAWAN....reformasi!

well....anak2 alasan yg lain ialah....

1) Kerja yg tak menentu....kengkadang menimbun..kengkadang free....

2) Sibuk plan for my next travelling / vacation trip....last time is Las Vegas and Grand Canyon...

3) Sibuk dan menyibuk baca pasal politik malaysia.....pilihanraya, anwar, BN and so forth....

4) Haiti dilanda taufan.....start dgn Hurricane Fay..then Gustav, Ike and Joshepine....

5) Rumah aku dimasuki air bila hujan........

....details of all above....aku cerita di lain post...adios.....

No comments: